Beställning - Lunchlåda till gymnasieelever

LÄS MER

Beställningen gäller för dig som är gymnasieelev vid Uppvidinge gymnasieskola eller folkbokförd i Uppvidinge kommun och vanligtvis studerar på annan ort.

Här anmäler du om du vill hämta lunch på något av våra storkök under perioden distansundervisning ersätter den ordinarie undervisningen.

Har du specialkost anger du det i e-tjänsten. 

Följande schema gäller för beställning:

Lunch vecka 24, beställning öppen mellan 28/5 - 3/6

Angående avhämtning

Lunch hämtas vid det kök du valt mellan klockan 11.45 - 12.15.

Lunchlådan ska hämtas personligen och du ska kunna legitimera dig. Efter avhämtning ansvarar du själv för att lunchlådorna hanteras på ett säkert och hygieniskt sätt.

OBS! Du måste vara frisk och symptomfri för att hämta lunchen. 

Avboka

Använd e-tjänsten  Avboka - Lunchlåda till gymnasieelever för avbokning vid till exempel sjukdom.

 

Behandling av personuppgifter

Frågor om e-tjänsten

Fråga om inloggning

Om du loggar in så kan vi förifylla frågor med uppgifter vi hämtar från andra system t.ex. skatteverket.

Du kan även få återkoppling om ärendets status och notifiering om handläggaren behöver mer information.

Gå vidare utan inloggning

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa